onsdag 22 februari 2017

Fullt upp- Busy busy

Den här veckan har inte börjat lugnt, vart saker att göra hela tiden. Inte sådär direkt "stora" projekt men det har varit något som upptagit tid och ork konstant, har annars en massa ideér om olika makeup looker jag vill testa men som sagt så har det inte varit möjligt.
Hoppas på lite tid över imorgon och på fredag så jag kan få utlopp för min kreativa sida :) I vilket fall så hann jag prova mina nya träningskläder från popflexactive.com , så snygga och sköna!
Var även inne på Skopunkten och köpte de (iallafall vad jag anser) ursnygga dojorna på bilden nedan, längtar efter bättre väder så jag kan använda dem!
 
This week has not started calmly, things to do all the time. Not like "big" projects, but it has been something that occupied the time and energy constantly, otherwise have a lot of ideas about different makeup looks I want to test, but it has not been possible.
Hoping for some time tomorrow and on Friday so I can find an outlet for my creative side :) In any case, I had time to try out my new workout clothes from popflexactive.com, so  comfy and beautiful!
Was also at Skopunkten and bought the (at least what I consider) Gorgeous shoes the picture below, yearn for better weather so I can use them!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Känner mig lite stel, tror jag ska besöka naprapat/kiropraktor"

Är en kommentar som jag hör allt för ofta, och känner att det är dags att belysa detta lite närmare. Generellt kan jag säga att du bara kom...