fredag 24 februari 2017

Solig dag- Sunny day

Underbart med lite sol! Man får genast hopp om livet. Passade på att ta ett kort nere vid hamnen i mina nya solglasögon från MirinaCollections där jag har förmånen att få vara ambassadör.
Hann även med att köra ett rejält träningspass på förmiddagen (första dagen på länge jag hunnit med allt jag tänkt mig) så nu hoppas jag på att känna av träningsvärk på "rätta" ställena imorgon så jag vet att jag träffat rätt med träningsupplägget.
Hade också turen att (innan helgen alltså) hinna få hem mina nya nagellack från ett av mina senaste favoritmärken, PIXI, och visst är det helt underbara vårfärger? :)
 
Wonderful with some sun! You immediately get the hope of life. Took the opportunity to take a photo down at the harbor in my new sunglasses from MirinaCollections where I have the privilege to be an ambassador.
Also had time to do a real workout in the morning (the first day in a long time I have done everything I wanted) so now I hope to feel the soreness in the "right" places tomorrow so I know I got it right with practice layup.
Also had the good fortune to (before the weekend) time to get home my new nail polish from one of my recent favorite brands, PIXI, and it is perfectly lovely spring colors, isn´t it? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Känner mig lite stel, tror jag ska besöka naprapat/kiropraktor"

Är en kommentar som jag hör allt för ofta, och känner att det är dags att belysa detta lite närmare. Generellt kan jag säga att du bara kom...