måndag 13 mars 2017

Mer inför St Patrick´s Day-More St Patrick´s Day

Testade att göra en ansiktsmålning inför St Patrick´s Day, vart riktigt nöjd faktiskt! Gjorde till och med en Youtube video av det färdiga resultatet, mest bara för att testa om min videoapp funkade.
Gå gärna in och kolla på den (sök på grenathegreat) och kom med förslag på vad jag ska göra till nästa gång (vet att kvalitén inte är bäst på den här videon men det är bara en test).
 
Tested to make a face painting for St. Patrick's Day, was really satisfed with it!
Even made a Youtube video of the finished result, most just to test that my videoapp worked.
Please go and check it (search grenathegreat) and make suggestions on what to do next time (know that the quality is not the best on this video but it's just a test).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Känner mig lite stel, tror jag ska besöka naprapat/kiropraktor"

Är en kommentar som jag hör allt för ofta, och känner att det är dags att belysa detta lite närmare. Generellt kan jag säga att du bara kom...