måndag 13 mars 2017

Makeupinspiration St Patrick´s day

Nu börjar förkylningen äntligen ge med sig så jag iallafall orkade gå en promenad idag utan att dö så peppar peppar hoppas jag kunna träna lite lätt snart (är rastlös som fasiken).
Eftersom det är St Patrick´s Day på fredag så kände jag mig inspirerad att skapa en look som känns " festligt Irländsk", tycker att det vart helt ok resultat faktiskt.
Now the cold begins to give up so atleast I could go for a walk today without dying, I hope to do some light exercise as soon as possible (restless as hell).
Because it is St. Patrick's Day on Friday, I felt inspired to create a look that feels "festive Irish", believe that the results were ok.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Känner mig lite stel, tror jag ska besöka naprapat/kiropraktor"

Är en kommentar som jag hör allt för ofta, och känner att det är dags att belysa detta lite närmare. Generellt kan jag säga att du bara kom...