söndag 5 mars 2017

Rymden är evig- Spaced out

Är inne i ett riktigt bra flow när det gäller makeup inspiration, idag vart det tema rymden som ni förhoppningsvis förstår av bilden. :)
Blev även ett rejält träningspass kickboxning idag så det hoppas jag känna av imorgon., hinner inte med nån träning fören på måndag då jag har styrelsemöte i MMA/Muay Thaiklubben som jag är ledamot i imorgon. Ja det är inte bara det som tar tiden men det gör att jag får välja bort träning för att hinna vara lite social med min familj också.
 
Is in a really good flow when it comes to makeup inspiration, today where the theme space that you will hopefully understand with the picture. :)
Also had a real workout with a kickboxing pass today, so I hope to feel itomorrow., No time for any workout before on Monday  becuse I have a board meeting in MMA / Muay Thai Club which I am a member of tomorrow.
  Well it's not just that takes time but I have to give up on workout to catch a little social with my family too.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Känner mig lite stel, tror jag ska besöka naprapat/kiropraktor"

Är en kommentar som jag hör allt för ofta, och känner att det är dags att belysa detta lite närmare. Generellt kan jag säga att du bara kom...