fredag 17 mars 2017

St Patrick´s Day

Så idag är det St Patrick´s Day, har som ju redan gjort en del makeuplooks för den här dagen men det vart en till idag såklart :) Helgrönt är ordet som ni kan se.

Bestämt att den här bloggen kommer jag endast skriva på svenska, blir lite rörigt med både svensk och engelsk text, vill ni istället läsa mina inlägg på engelska så kolla in www.grenathegreat.com
Det är den bloggen jag har länka till mitt Instagram konto där jag nu kommit över 1000 följare! Så kul! Nytt mål är 1500 följare, hoppas du som läser detta vill hjälpa mig uppnå detta :)

Fick hem två efterlängtade paletter från BH cosmetics idag, kommer swatches i helgen. Visst är de fina!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Känner mig lite stel, tror jag ska besöka naprapat/kiropraktor"

Är en kommentar som jag hör allt för ofta, och känner att det är dags att belysa detta lite närmare. Generellt kan jag säga att du bara kom...