onsdag 15 mars 2017

Spring feeling, again

Nu är det bara att hoppas på att det här kan vara början på våren på riktigt, men det är väl att hoppas på för mycket.
I vilket fall passade jag på att vara ute och njuta av solen och ta lite kort. Blev kort på mina nya solglasögon som jag fått från hashtag-sunglasses och modellen går under namnet #Rihanna (finns i olika färger).
Sen vart det såklart kort på min fina lilla vovve :)
Kunde glädjande nog även orka med en timmes Yoga så jag även fick chansen att prova mina underbart snygga nya tights. Märket är Anarchy Apparel och jag köpte dem från gymgrossisten.com för 499kr (vilket de verkligen är värda!)

Now let´s hope that this can be the beginning of spring for real, but maybe that is to hope for too much.
In any case, I took the opportunity to be outside and enjoy the sun and take some nice photos. Was photos on my newsunglasses I received from hashtag-sunglasses and the model is called #Rihanna (available in various colors).
Then where the photos of course of my fine little doggy :)
Could even do an hour of yoga, so I also got the chance to try my new great-looking tights. The brand is Anarchy Apparel and I bought them from gymgrossisten.com for 499kr (which they really are worth!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Känner mig lite stel, tror jag ska besöka naprapat/kiropraktor"

Är en kommentar som jag hör allt för ofta, och känner att det är dags att belysa detta lite närmare. Generellt kan jag säga att du bara kom...