onsdag 1 mars 2017

Produkt test-Product test

Jag älskar att testa nya "skönhetsprodukter" oavsett om det är smink, hårvård, hudvård osv. Idag testade jag den här otroligt roliga ansiktsmasken från Wish Formula med det passande namnet Bat Eye Mask.
Förutom att den ser kul ut så ska den verka anti-aging, motverka rynkor, vara uppljusande och mjukgörande.
Svårt att avgöra hur väl den verkar men vad jag kan säga är att den är riktigt skön att använda, riktigt svalkande med en svag doft av honung.
Dessutom lätt att använda då det bara var att vika ut den och lägga på.
Priset var ca 36kr och jag köpte den via Ebay.com.
 
I love to try new "beauty products" regardless of whether it is makeup, hair care, skin care and so on. Today I tested this hilarious facial mask from Wish Formula with the aptly named Bat Eye Mask.
Besides that it looks fun , it shall seem anti-aging, combat wrinkles, be brightening and softening.
Difficult to determine how well it works, but what I can say is that it is really nice to use, really cooling on the face with a slight scent of honey.
In addition, easy to use since it was only to fold it out and put on.
The price was around 36kr and I bought it through Ebay.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Känner mig lite stel, tror jag ska besöka naprapat/kiropraktor"

Är en kommentar som jag hör allt för ofta, och känner att det är dags att belysa detta lite närmare. Generellt kan jag säga att du bara kom...