torsdag 9 mars 2017

Tidsfördriv-Killing Time

Fortfarande sjuk (såklart) och jag är verkligen inte bra på att vara sjuk. Inte nog med att jag tycker otroligt synd om mig själv så är jag fruktansvärt rastlös.
Eftersom jag har haft tråkiga upplevelser av följdsjukdomar vid förkylning som hjärtmuskelinflammation...så är jag dock otroligt noga med att verkligen vila när jag har ont i halsen.
Så då återstår det att leka med smink för att få tiden att gå, dagens resultat kan ni se nedan.
Till ögonen använde jag mig enbart av Makeup Geek Cosmetics, både singelskuggor och paletten i samarbete med Manny MUA (läs gärna mina tidigare mer ingående inlägg om detta).
Mascara är Urban Decays Perversion i färg Black.
Till ögonbrynen har jag använt mig av Wunderbrown i färg Aubrun.
Foundation är Urban Decays Naked Foundation, vilken jag är mycket mer nöjd med nu när jag inte har så torr hud.
Läppstiftet är från Jeffree Star Cosmetics i färgen No Tea No Shade.
Och hur snygg är inte tröjan jag har på mig? Av märket Guess, jag älskar den!
 
Still sick (of course) and I'm really not good at being sick. Not only do I feel incredibly sorry for myself, I am terribly restless.
Since I have had sad experiences of complications of colds as myocarditis ... I am incredibly careful to really rest when I have a sore throat.
So then, it remains to play with makeup to pass the time, today's results you can see below.
For the eyes, I used only the Makeup Geek Cosmetics, both single and shadows palette in cooperation with Manny MUA (read my previous more detailed post about this).
Mascara is Urban Decay Perversion in color Black.
For the eyebrows, I have used the Wunderbrown color Aubrun.
Foundation is Urban Decay Naked Foundation, which I am much more pleased now that I do not have dry skin.
The lipstick is from Jeffree Star Cosmetics in color No Tea No Shade.
And how beautiful aren´t my new top? From the brand Guess, I love it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Känner mig lite stel, tror jag ska besöka naprapat/kiropraktor"

Är en kommentar som jag hör allt för ofta, och känner att det är dags att belysa detta lite närmare. Generellt kan jag säga att du bara kom...