tisdag 14 mars 2017

And now time for something completely different

Kände för att testa en spindelmannen ansiktsmålning idag, bara för att :) Den kunde helt klart blivit lite mer "finpolerad" men för att vara helt på frihand och första gången jag gör en hel ansiktsmålning får jag ändå vara nöjd.
Hittade en helt galet bra bakgrund till den också :) även tagit med orginalbild nedanför.
Börjar äntligen känna mig frisk igen så snart vågar jag träna igen, vart riktigt peppade idag dessutom när jag fick hem en stor låda med "godsaker" från Bodystore.
Felt for testing a Spiderman face painting today, just because :) It could clearly become a bit more "highly polished" but to be completely freehand and the first time I am doing a complete face painting will I still be happy.
Found a crazy good background to it as well :) also included the original photo below.
Finally starting to feel healthy again so soon can I workout again,  was really excited today Furthermore, when I got home a big box of "goodies" from Bodystore.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Känner mig lite stel, tror jag ska besöka naprapat/kiropraktor"

Är en kommentar som jag hör allt för ofta, och känner att det är dags att belysa detta lite närmare. Generellt kan jag säga att du bara kom...