onsdag 8 mars 2017

Sjuk och trött-Sick and tired

Blivit dunderförkyld så dagens träningsplaner gick åt skogen, likadant med allt jag planerat förresten :/
Så dagen ägnades åt att ligga på soffan och kolla på "mörka" serier på netflix, är det bara jag som blir självmartyr när jag är sjuk? Blir gärna så att jag tittar på deprimerande filmer eller läser sorgliga böcker för att riktigt understryka för mig själv att jag är en sjuk stackare.
Hittade dock den underbara bilden nedan med de tänkvärda orden som fick mig att rycka upp mig och tänka på att även om jag är sjuk och trött så kan jag ändå använda mitt hjärta fullt.
 
Become smash cold so today's workout plans went wrong, same with everything I have planned, by the way: /
So the day was spent lying on the couch and watch "Dark" series on Netflix, is it just me who gets selfmartyr when I'm sick? Often so I watch depressing movies or reading sad books to really emphasize to myself that I am a sick poor human.
Found However, the wonderful image below with the memorable words that made me  bestir myself and remember that even if I am sick and tired, I can still use my heart fully.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Känner mig lite stel, tror jag ska besöka naprapat/kiropraktor"

Är en kommentar som jag hör allt för ofta, och känner att det är dags att belysa detta lite närmare. Generellt kan jag säga att du bara kom...