torsdag 23 mars 2017

Härligt att vara frisk och nytt smink

Så skönt att äntligen orka träna som vanligt igen, dock är jag lite försiktig med konditionsträning och försöker i första hand fokusera på flexibilitet. Vart en timme Yoga idag vilket hade vart betydligt mer rofyllt om man inte haft en hund vid sig som tuggade på en pipleksak... :)

Hade även lyckan att få hem min Urban Decay Palett som jag beställde förra veckan, Full Spectrum heter den och jag bara älskar den! Färgerna är så vackra och bara man använder fixspray så ger de en jättebra färg (funkar utan också såklart men då blir färgen mer matt), testade 5 av färgerna idag och alla var till full belåtenhet. Har annars hört väldigt blandade åsikter men jag var helnöjd som sagt.
Som många av mina paletter så är färgerna i den här så att man behöver ha kompletterande matta färger om man vill ha en mer vardagslook. Är man som jag sminkberoende är detta dock inget problem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Känner mig lite stel, tror jag ska besöka naprapat/kiropraktor"

Är en kommentar som jag hör allt för ofta, och känner att det är dags att belysa detta lite närmare. Generellt kan jag säga att du bara kom...