lördag 11 mars 2017

Nya kläder-New clothes

Nu får vädret se till att bli vårigt för jag har köpt vårkläder och accessoarer. Nedan visar jag det supersnygga halsbandet och underbara kimonon jag köpte från nakd.com som är en av mina nya favoritsidor! Så snygga kläder!
 
Länk till Kimono: cut-out-wrap-kimono-black
Länk till halsbandet: multi-chain-choker-silver necklace
 
Now, the weather must get better! I have bought spring clothing and accessories. Below I show the super beautiful necklace and gorgeous kimono I bought from nakd.com which is one of my new favorite pages! So nice clothes!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Känner mig lite stel, tror jag ska besöka naprapat/kiropraktor"

Är en kommentar som jag hör allt för ofta, och känner att det är dags att belysa detta lite närmare. Generellt kan jag säga att du bara kom...