tisdag 28 februari 2017

Bästa hårprodukten-Best hairproduct ever

Har inte så mycket kul att skriva om men tänkte jag skulle tipsa om den (som jag anser) överlägset bästa hårprodukten, nämligen Revlon´s Uniq One Coconut Hair Treatment. Det är en leave in spray som du sprayar i håret när du duschat, den fungerar sedan bland annat mjukgörande, håret blir lättare att borsta, glansigare, fungerar som värmeskydd med mera. Den har dessutom en lagom doft av kokosnöt.
Har förtillfället rätt slitet hår då jag fick för mig att blondera det i somras så den här sprayen är oumbärlig för mig. Finns att köpa på bland annat Cocopanda.se för ca 89kr.
 
Do not be so much fun to write about but figured I would tell about  the (what I believe) by far  is the best haircare product, namley Revlon's Uniq One Coconut Hair Treatment. It is a leave-in spray that you spray in your hair when you showered,  it then works including moisturizers, hair easier to brush, shinier, acts as heat protection and more. It also has a moderate scent of coconut.
At this moment now I have damaged hair  becuse I got the idea to lighten it in the summer so this spray is indispensable for me. Available for purchase at (amongst other) Cocopanda.se for around 89kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Känner mig lite stel, tror jag ska besöka naprapat/kiropraktor"

Är en kommentar som jag hör allt för ofta, och känner att det är dags att belysa detta lite närmare. Generellt kan jag säga att du bara kom...