lördag 8 april 2017

Bakslag

Ja nu har det varit lite motigt ett tag och för att toppa så åkte jag på ryggskott igårkväll.
Får skylla mig själv eftersom jag medvetet testade rörelser som är "slitsamma" för ryggar, men eftersom det är en del av mitt arbete (ja inte att skada sig men att testa övningar) och jag dessutom hade lite för stor övertro till mitt egen kropp så vart det så här.
För att se det positiva så har jag nu mer grund i mina antaganden om olämpliga övningar. Vad gör man inte för konsten?
Så helgen får ägnas åt rehabilitering och funderingar kring nya "sminkprojekt"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Känner mig lite stel, tror jag ska besöka naprapat/kiropraktor"

Är en kommentar som jag hör allt för ofta, och känner att det är dags att belysa detta lite närmare. Generellt kan jag säga att du bara kom...