lördag 1 april 2017

Var ett tag sedan

Oj, insåg att jag inte skrivit något inlägg på hela veckan (inte för att jag egentligen tror nån märkt det, men ändå) har haft en tokfull vecka så jag har helt enkelt inte hunnit göra något kreativt.
Har dock fått hem en hel del material i veckan både i form av kläder och smink så nu har jag ett lager ideér att genomföra allt eftersom tiden ges.
Idag vart det följande två makeupinspirationer som genomfördes:
Först en Glitter/guld Fantasylook som är gjord enbart med glitter från en internetshop som heter ten10cosmetics.com
Det andra är en läpplook gjord med läppsift från Nyx cosmetics Liquid Suede i färgen Alien samt stämpel från Absolute New York vid namn Beauty Mark Jumbo Star.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Känner mig lite stel, tror jag ska besöka naprapat/kiropraktor"

Är en kommentar som jag hör allt för ofta, och känner att det är dags att belysa detta lite närmare. Generellt kan jag säga att du bara kom...