söndag 9 april 2017

Lite bättre är det allt

Ja det är tur att man har några år av erfarenhet kring skador inser man när man själv råkar ut för en, ryggskottet har nästan helt försvunnit.
Detta tack vare en hel dag som ägnades åt att inte sitta mer än en kvart åt gången, bakåtböjningar (ca 30st) varje timme och några Voltaren. Så nu är man som ny igen.
Tack mig själv :).
Kände mig till och med inspirerad till att ta kort på mitt senaste halsband från Mirina Collections (visst är det härligt pråligt?) och en inspirations look inför påsken, använde mig endast av Nyx Cosmetics Vivid Brights Eyeliner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Känner mig lite stel, tror jag ska besöka naprapat/kiropraktor"

Är en kommentar som jag hör allt för ofta, och känner att det är dags att belysa detta lite närmare. Generellt kan jag säga att du bara kom...